۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۹, دوشنبه

طراحی urlهای مناسب بهینه سازی

در url چیست؟
از دیدگاه دنیای بهینه سازی همه چیز! (طراحی سایت)
داشتن یک دامنه ی غنی از کلمات کلیدی مناسب و با ساختار صفحه بندی مناسب که از کلمات کلیدی تشکیل شده باشد می تواند این اطمینان را به شما بدهد که در صراط المستقیم بهینه سازی قرار دارید.
دامنه  (طراحی سایت)
این آدرس شما در وب است. برای موتورهای جستجو بسیار شبیه به مشاور املاک است: آدرس، آدرس و آدرس.
انتخاب یک دامنه ی مناسب با کلمات کلیدی خوب کم پیدا می شود سعی کنید دامنه ای را پیدا کنید که حداکثر یک علامت – (hyphen) داشته باشد و از کلمات کلیدی تشکیل شده باشد.   (طراحی سایت)
سعی کنید از دامنه های .com و .org استفاده کنید که آنها اعتبار بیشتری را یدک می کشند.
ساختار اطلاعاتی/پوشه   (طراحی سایت)
اینجا همانجائی است که اخیرا موتورها از جمله گوگل توجه خود را بدان معطوف کرده اند. برای مدت مدیدی در دنیای بهینه سازی ساختار اطلاعاتی یکی از مهم ترین المان ها در پیگیری میزان موفقیت در رتبه ی سازمانی (Organic Rank) یا طبیعی بوده است.  (طراحی سایت) برای مثال، اگر به شما تعدادی url می دادم و می گفتم که به صفحه ی فروش دوچرخه ی قرمز بروید، کدامیک از ساختار urlهای زیر را انتخاب می کردید:  (طراحی سایت)
  • · www.example.com/58739.php
  • · www.example.com/products/bike-14.html
  • · www.example.com/bikes/red-bicycles
دو زاریتون افتاد؟ پس بهترین روش برای توسعه ی ساختار اطلاعاتی بیرون کشیدن دسته ها به همراه کلمات کلیدی است.
نام دهی صفحات   (طراحی سایت)
در نامدهی صفحات اغلب اوقات افراد اشتباهاتی از جمله شماره محصولات، صفحات تولیدی پویا و کلمات بدون علامت – را مرتکب می شوند.   (طراحی سایت)
هنگام ساخت یک نام صفحه ی عالی، کلمات کلیدی برتر را انتخاب کنید، کار مشکلی نیست. صفحاتی را که خودتان اقدام به نامدهی کنید بهتر از صفحاتی خواهد شد که شماره خورده اند. در گذشته بر سر اینکه بین کلمات از علامت – و یا _ استفاده کنیم نیز حرف و حدیث زیاد بود اما اکنون با توجه به اینکه خزنده ها هر دوی آنها را می توانند بخوانند قضیه فیصله پیدا کرده است. (طراحی سایت)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر